woensdag 3 juni 2015

In afwachting tot ons vertrek naar Plopsaqua!!

4 opmerkingen:

  1. hallo ik ben landri uit 4B heel veel geluk op 5 daagse. hopelijk zien we weer jullie
    terug amuseer groetjes landri

    hallo , ik ben Sofia van 4B .jullie maken mij jaloers .ik wens jullie veel geluk op 5 daagse groetjes Sofia

    Hallo, ik ben Aicha van 4B. wij hebben de foto's gezien. Is het daar leuk?
    ik hoop dat jullie zich amuseren ;Aicha tot zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man, man, man,
    wat is het stilletjes op school zonder jullie! Gelukkig zie ik dat jullie zich daar heel goed amuseren. Maar de duizendpootjes zonder het 5de en 6de leerjaar voelt als een hondje zonder baasje. Nog 2 keer slapen en we zien elkaar terug!
    Groetjes,
    Juf Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jitske,
    ook in huis is het stilletjes zonder jou! Ibe en ik kijken elke dag uit naar jullie verhaal en de foto's. Geniet nog een beetje van de gezonde lucht, je vrienden, de juffen en de meester. En zoals ik al zei, nog 2 keer slapen en ik zie jou ook terug! Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo ik ben aiman uit 4b het lijkt dat jullie veel plezier hebben maar amuseer jullie nog maar want over twee dagen zie ik jullie terug dag en tot over twee dagen

    BeantwoordenVerwijderen