donderdag 4 juni 2015

Eerste tussenstop. Waar chokotoffs al niet goed voor zijn!;)

8 opmerkingen:

  1. Wat is dat?
    Niet te veel snoepen, het is ongezond en ... gevaarlijk ;-)
    Geniet van je laatste dag samen met je vrienden.
    Love u
    Groetjes van papa en mama (Christopher)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om jullie te volgen!!!
    Het zag er alvast veelbelovend uit!
    Geniet morgen nog van jullie laatste dag en vergeet de zonnecrème niet...
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Kellyken ,
    hoop dat je al een super weekje gehad hebt
    geniet morgen van jullie laatste dagje :-) ik hoop dat je je kaartjes toegekregen hebt meid
    we kijken alvast uit naar morgen om jou een dikke knuffel te geven want we hebben je al gemist hoor groetjes van mama,papa,en je broertje Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, is dat wel een chocotoff?? Benieuwd naar dat verslag er van.
    Sportieve bende. Bruin gebrande rennersbenen. Hop naar de Tour.
    Nog veel plezier vanavond, geniet het is eindelijk de laatste. Tot morgen kids,Knuffels voor iedereen en een smakkerd voor Sterre, ( allee voor Mel,Lara,Sanne,Kitana enz;; ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest een paar keer kijken maar ik denk dat het een tandje is. Dit zal wel even schrikken geweest zijn. Vandaag is de laatste avond samen. Maak er alvast een leuke avond van kinderen en vergeet zeker de juffen en meester Stijn niet te bedanken voor deze leuke 5 daagse. Ze hebben dit schitterend gedaan! Ik kijk uit om je te knuffelen en al je verhaaltjes te horen. Tot morgen mijn dolleke :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bericht van papa aan Stine: De laatste avond Stine..., let op: papa ging vroeger op de laatste avond verkleed als spook de meisjes doen verschieten... Wees creatief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet morgen van jullie laatste dag daar . Lekker inpakken nog goed genieten en morgen rond 15.00 of wat later mogen wij genieten van jullie mijn lieve schatjes . Kitana en Nikita love you goede terug reis en neen iets in zeker met hey warme weer LOVE YOU MIJN PRINSESJES XXX PAPA EN MAMA

    BeantwoordenVerwijderen