dinsdag 2 juni 2015

Al een voorsmaakje... 🐎


7 opmerkingen:

  1. Nu ben ik officieel jaloers! Paardrijden jongens toch, 't is 10 jaar geleden.
    ju peireke ju!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaauu dat is toffe , geniet ervan jongens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amuseer jullie zou ik zeggen geniet ervan
    En ons Nikita en paardjes dat gaat ze super vinden
    Love you girls Xxx papa en mama
    Van kitana en Nikita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het doet plezier jullie zo te zien genieten!! Dikke kussen aan Stine van mama, papa, Flora, Chego, de kippen, de eenden en alle diertjes uit de tuin... Geniet maar allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie dat jullie zich daar goed amuseren, bij mij is dat al 18 jaar geleden dat ik bosklassen ging... Fijn jullie te kunnen volgen... Amuseer je daar maar goed julieken, een dikke kus van je nicht Nathalie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow,dat is leuk paardrijden.Dikke knuffels Julieken xxx

    BeantwoordenVerwijderen